engangimullsjo.blogg.se

Love is in the air!

Publicerad 2013-04-08 10:01:52 i Allmänt

Helgen gick sannerligen i kärlekens tecken med bröllop på lördagen och förlovningsfest igår. Vi hade blivit inbjudna av vår kära Mama Aggy som vi fått chans att träffa under vårt återbesök här i Sydafrika. Bröllopet var vackert och stort! Ca 500 gäster åt, sjöng och dansade till brudparets ära. Sessionen pågick i ett kör från ca 09.30 till 14.30 med cermoni, tal, predikan och middag. 
 
Brudparet
 
Bröllopsgäster svepta i kärleksmoln av tyg.
 
När vi inte firar kärleken ägnar vi tiden åt att njuta av den sista tiden på vår nya favorit-kontinent. Idag kommer studenterna tillbaka till skolan och innan dess ska vi hälsa på vår älskade Mama Vivian, rektorn på förskolan vi arbetade på. Annars ser det mest ut såhär:
 
Ottomatic.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela