engangimullsjo.blogg.se

En gång i Mullsjö...

Publicerad 2012-08-23 00:30:34 i Allmänt

Satt jag och konstaterade att detta är min första dag på Mullsjö folkhögskola. Idag! Jag har flyttat in i mitt rum, F7, och vi är redan riktiga bundisar (efter gardinbyte och lätt renovering á la Lulu Carter). Jag känner mig verkligen hemma och jag har redan träffat en del av de människor jag ska dela trappuppgång tillika vardagsrum och kök med. Det kommer att bli ett bra år!
 
 
Högst o-arrangerad bild (lägg märke till ljuset).

Kommentarer

Postat av: en snygg beundrare!

Publicerad 2012-08-23 12:31:52

Det blir nog massa bra! Jag vet en som kommer sakna dig i mängder iaf! Nu ligger din blogg i bokmärkena så att jag inte kommer missa något alls, så se till att uppdatera ordentligt!

Postat av: Lizzy

Publicerad 2012-08-27 16:34:43

Önskar dej det bästa... Hoppas du får ett riktigt bra år med många goa stunder. Många kramar

Postat av: MImi

Publicerad 2012-09-03 23:04:19

åååå får ni ha ljus! va mysit, våra brandvarnare är så känsliga så tillochmed bara om man dushat varmt o man öppnar dörn o det kommer ut lite ånga då sätts dom igång... =( (detta har hännt) galet.

Rebecca vet du det värsta, det finns björnar här... så om jag inte kommer hem härifrån kan jag blit uppäten..

hejhej =)

Postat av: sonne

Publicerad 2012-10-05 23:35:14

hahah! älskar mimis kommentar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela