engangimullsjo.blogg.se

Noo! Can't be!

Publicerad 2013-03-07 08:03:46 i Allmänt

Eftersom jag gjort mig besväret att ladda upp bilder på bloggen känns det ohyggligt att inte publicera dem! En smula sena men ack så fina bilder från outingen som vi gjorde tillsammans med förstaklassarna på Phumelela. Resemålet? Kruger. Du kan numera kalla mig Kruger-expert!  
 
 Första erfarenheten av en äkta afrikansk taxi, men på ett hyrt och ordnat sätt. I dessa minibussar tog vi oss omkring i parken och tog död på alla chanser till glimtar av djur med skränande högtalare med blandad repertoar. 
 
Jag och min klasskompis Tom- the incredible one! 
 
Vilddjur i Krugerparken.
Vackra djur i Krugerparken.
 
Ingen outing utan braii! Jag tror vi grillade i en och en halv timme och vilken grillfest det resulterade i! Borewors, pork, kyckling, chakalaka och andra läckerheter trängdes på tallriken som denna dag kändes lite för liten... 
 
 Mata 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela