engangimullsjo.blogg.se

Hejdå

Publicerad 2012-11-20 23:01:49 i Allmänt

Nu har jag precis kommit hem efter vad man skulle kunna kalla en inte så smidig dag på jobbet. Dagens jobb-offer: höger pekfinger och min mobil, vilken troligtvis ligger i en sopbil på vift genom ett nattomslutet Jönköping. Ibland går det inte som smort, och kan man inte göra något åt det är det lika bra att skratta åt skiten. Ha Ha. Måndag och Tisdag hade vi utbildningsdagar med Peaceworks. Det var två långa dagar. Nu ska jag sluta innan jag gör er alla deprimerade. God natt.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-11-21 06:01:22

Men lilla gumman,vilken dag.Får hoppas att fingret inte gjorde mobilen sällskap;)En mobil är ju lättare att ersätta än ett finger o du behöver alla fingrar dit du ska. Tur att ni har en korridorstelefon som är funktionell, som du o vi kan använda tills du fixat en ny mobil. Ta det nu lugnt med lilla fingret så hörs vi på det ena eller andra sättet. Puss o kram, mamma:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela