engangimullsjo.blogg.se

En kväll i Japan

Publicerad 2012-10-07 00:48:18 i Allmänt

Det är (var) lördag, veckodagar når även de djupaste skogarna i Mullsjös omnejd. Idag har jag jobbat och det var full rulle på Waynes, eftersom även ett fåtal flämtande solstrålar lockar Jönköpings invånade till en kaffe på stadens solsida. När passet var slut skyndade jag mig hem för att gå på Japansk afton i Trappuppgång G. Det bjöds på hemmagjord sushi(!) och mycket skratt. Det är något jag verkligen rekommenderar, att göra sushi var inte alls så krångligt som jag trodde och vad gott det blev! Testa!
 
リネアとレベッカ
 
Just nu är det även återträff för gamla elever på skolan, vilket innebär att min fina jobbarkompis från gården är här -> Miriam Wernefur! Väldigt kul att träffas igen! 
 
Nu ska jag sitta uppe i ren protest eftersom att jag jobbar kväll imorgon. Tjoflöjt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-10-07 21:45:06

Rinea och Rebekka!

Svar: Google translate är min vän. Sluta märka ord, Linnéa.
Rebecca Sellergren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela