engangimullsjo.blogg.se

Fredag. IGEN!

Publicerad 2012-10-05 23:36:31 i Allmänt

Spännande dag. Jobbet gick bra, inga skadade fingrar! Jag klarade att stänga på betämd tid! Livet leker. Innan jag hann iväg till jobbet hann jag dock att vara med på radio! Det finns en punkt i radioprogrammet "chister" där en singel i ensamma Sverige får chansen att finna den rätta varje fredag. Idag var det Jimmys tur. Han lät trevlig så jag ringde in och jag kom med! Vill du lyssna på hur det låter när jag gör bort mig i radio, leta här -> http://sverigesradio.se/sida/arkiv.aspx?programid=3130.
 
Jag har varit lite dålig på att uppdatera bilder från dagarna som flytt och gör här ett litet försök: 
I dagarna var vi och spelade fotboll på Viskadalens folkhögskola. Freddi är taggad. 
 
Sandra och Rebecca
 
Matilda var på G!
 
Fikarast! Karin, Johanna, Jakob och Freddi. 
Igår var det ju kanelbullens dag och på skolan firades detta genom ett gäng som skrivit ihop olika komplimanger och spetsat inte bara elevernas hjärtan utan även bullarna!
 
Det var inte bara bullarnas dag, utan även Jacops födelsedag. Grattis, lagom tjocka Carlzon!
 
Nu blir det promenad över till trapphus G. Det luktar efterfest! Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela