engangimullsjo.blogg.se

Afrika via Mullsjö

Publicerad 2013-01-09 09:14:43 i Allmänt

I söndags var det dags att ännu en gång åka tillbaka till Mullsjö. Runt 21-tiden landade jag och på vägen upphittade vänner på Mullsjö station. Sedan dess har dagarna(och nätterna) ägnats åt de sista förberedelserna, intervjuer, städning och kramar. Att det redan imorgon är dags att åka hem gör mig näst intill förtvivlad, mer risk att låta en smula dramatisk. Jag trivs verkligen här på skolan med alla nya vänner jag fått. Jag kommer att sakna!
 
 
Idag är det kommunikation som står på schemat vilket i praktiken innebär att vi bestämmer datum då vi ska ha kontakt med skolan. Ikväll blire avskedsfest för oss globalare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela