engangimullsjo.blogg.se

Meddelande i snö om sol

Publicerad 2013-01-15 13:30:10 i Allmänt

Nu börjar det dra ihop sig! Om en vecka är vi påväg till en annan kontinent och nya erfarenheter. Fantastiskt spännande! Just nu pågår ett kaosartat packande. Behöver man ett våffeljärn? Trots all stress inför att allt och alla ska komma med och komma rätt, är jag inte orolig. Om en vecka sitter jag i en bil påväg mot landvetter och jag kommer att vara redo! Men just exakt nu känns det lite såhär:
 
Det kommer att gå bra. 
 
 

Kommentarer

Postat av: nanna

Publicerad 2013-01-17 12:38:58

Lycka till!!

Postat av: Sönne

Publicerad 2013-01-18 16:48:51

NAWELI NAW!!! Söt bild :) förstår din sensla! Glöm inte brödrosten! PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecca Sellergren

Välkommen till min blogg! Här skriver jag om vardagen på Mullsjö folkhögskola där man i en liten och kaffedränkt tillvaro axlar frågor rörande globalisering, miljöhot och rättvis handel, med mera! Risken finns att du även får ta del av saker som jag råkar ut för under dagarna, vad spännande för dig! Förhoppningsvis kan jag göra dig glad, informerad och förbannad på samma gång!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela